نصب آسانسور کارگاهی

شرکت بین المللی سهند پاد جهان تولید کننده آسانسور های کارگاهی SPJ در سه ظرفیت 1500 کیلوگرم ، 2000 کیلوگرم و 2500 کیلوگرم

نمونه پروژه با کابین 3 متری در تهران



قبل از هر اقدامی ابتدا می بایست محلی را که قرار است دستگاه در آنجا نصب گردد ، کاملا بررسی گردد. ( بررسی شامل : جای قرار گرفتن کابین – فونداسیون آسانسور – محل مهارگیری  و نحوه استفاده از آسانسور در آن محل )

2-    2- باید برای آسانسور کارگاهی فونداسیون در نظر گرفته شود تا از محکم بودن زیر بنای آسانسورکارگاهی  اطمینان حاصل شود .

3-   3-  روی فونداسیون می بایست 4 عدد پلیت 1*40*40 به ابعاد و اندازه مشخص روی فونداسیون قرار گیرد .

4-   4-  سپس آسانسورکارگاهی توسط جرثقیل یا تاور کرین روی پلیت ها نصب میشود به شرطی که که فاصله میان دیواره و درب کابین حفظ گردد. (cm20-15)

5-   5-  بعد از قرار دادن روی پلیت ها باید آسانسور کارگاهی را توسط دوربین یا شاقول تراز کرد تا از انحراف در مسیر و پیچیدگی جلوگیری کرد .

6-  6-   بعد از تراز و ok بودن باید توسط نبشی های مخصوص شاسی آسانسورکارگاهی را روی پلیت ها نثبیت کرد ، سپس برق آسانسور را توسط فیوز A63 و یا A 100 به برق محل نصب متصل نمود .

7-   7بعد از این مرحله باید از سکشن 4 یا  5 ، کمربندی به دیواره سازه زده شود تا ارتفاع دهی با اطمینان بیشتری انجام گیرد و نحوه کمربند گیری به این صورت است که ابتدا باید سکشن ها و کابین نسبت به دیواره سازه در یک راستا باشند . ( پیچیدگی نداشته باشد . )

8-  8-   هنگام کمر بند گیری باید دستک ها از ناودانی نمره 10 یا 12  استفاده شود ، هم چنین نبشی های مورد استفاده جهت خرپا باید از نبشی 5 یا 6  استفاده گردد .

9-   9-  اگر سازه از اسکلت فلزی باشد که مهار زدن به راحتی انجام میگیرد ولی اگر سازه بتنی باشد باید در محل نشست بازوها پلیت رولبولت گردد.( cm 1*30*30 )

1او10 اولین کمر بند که زده شد همین اعمال در مراحل بعدی نیز تکرار میگردد ؛ که معمولا هر 6 متر یک کمربند الزامی است .

11-    11 در مرحله آخر انتهای آخرین سکشن آسانسورکارگاهی باید با استپ نهایی مسدود گردد تا از سقوط احتمالی آسانسور کارگاهی جلوگیری کند ، سپس قطع کن های انتها و قطع کن پایین آسانسور کارگاهی نصب می گردد.

12-   در انتها کابلگیر ها مونتاژ شده و دنده ها گریس کاری می گردد ؛ و رولیک های آسانسور با دقت بیشتری تنظیم شده و جهت تحویل آسانسور کارگاهی و انجام عمل پاراشوت آسانسور کارگاهی بارگذاری شده و تست میگردد.

 

نکته :  تمامی مراحل مونتاژ سکشن ها با جرثقیل یا تاورکرین انجام میگیرد که این اعمال با ابزاری بنام شاهین خود مونتاژ به صورت دستی توسط لاجرز ( تیفور ) قابل مونتاژ می باشد .


آسانسور کارگاهی آلیماک مستهلک جوابگوی پروژه های ساختمانی نبوده و باعث خواب پروژه میگردد.


آسانسور کارگاهی اس پی جی ساخت ایران تبریز دارای کیفیت عالی و گارانتی فول الکتریکی و سازه ای در سراسر کشور


آدرس کارخانه :

تبریز بالاتر از پل ایل گلی جاده شادآباد قطعه شمالی اداره گاز


دفتر مرکزی :تبریز بلوار استاد شهریار برج اداری شهریار طبقه 3 واحد 5



Mob:09143000059

Tel :041-36307062



 telgram :09380964041

-------------------------

website


WWW.SPJ.ASIA


 www.sahandpad.com







نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.