ساخت آسانسور کارگاهی طرح آلیماک



شرکت بین المللی سهند پاد تولید کننده و سارنده و طراحی و ساخت آسانسور های کارگاهی طرح آلیماک با سالها تجربه و با علم و تکنولوژی  روز توانسته تا به امروز در بیشتر پروژه های کشور مان حضور فعال داشته باشد .

آسانسور کارگاهی سهند پاد (آسانسور کارگاهی SPJ ) دارای خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور

دارای گارانتی فول الکتریکی و مکانیکی یک ساله که نشان از کیفیت برتر محصولات این شرکت را دارد.
از مهمترین و پیچیده ترین و با افتخارترین پروژه میتوان به پروژه گروه مپنا که سازنده نیروگاههای سیکل ترکیبی می باشد اشاره کرد که بعد از ارزیابی وقیمت و مقایسه عملکرد و رزومه و کیفیت دستگاه با سایر برند های موجود چینی و ایرانی که توسط تیم تخصصی مورد مطاله قرار کرفت آسانسور کارگاهی SPJ که توسط گروه سهند پاد تولید میگردد انتخاب گردید .

ارتفاع هر یک از این سازه ها که در نوع خود بی نظیر می باشد بالغ بر 130 متر ارتفاع می باشد .کارکرد 24 ساعته و کارایی عالی از ویژگیهای این دستگاه می باشد که جایگزین آسانسور کارگاهی آلیماک می باشد.
شرکت همواره  در جهت ارتقای محصولات خود می باشد تا حضوری موفق در صنعت ساختمان سازی و انبوه سازی مسکن ،صنایع نفت و گاز و معدن ایفا نماید.

شرکت سهند پاد ضمن ارایه قیمت مناسب همواره همه تلاش خود را جهت افزایش کیفیت بکار بسته است  .آسانسور کارگاهی سهند پاد علاوه بر رقابت با محصول چینی توانسته انتخاب شرکت تاسیسات دریایی ایران وابسته به وزارت نفت ، گروه مپنا (مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران ) که ساخت تمام نیروگاههای کشور را طراحی و اجرا مینماید و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و گروه تخصصی شهید رجایی که ساخت بیمارستان های کشور را در دستور کار دارد ارتفاع دهی دستگاه توسط خود دستگاه و هدایت دسنگاه از داخل و صفحه نمایشی و بالای سقف از ویژگیهای دستگاه می باشد.


آسانسور کارگاهی 2.5 تن سهند پاد-آسانسور کارگاهی ALIMAK - آسانسور کارگاهی الیماک- آلیماک


آسانسور کارگاهی سهند پاد

آسانسور کارگاهی ALIMAK


آسانسور کارگاهی - بالابر کارگاهی - آسانسور کارگاهی ساخت ایران تبریز -آلیماک-آسانسور کارگاهی آلیماک


بالابر کارگاهی SPJ-بالابر کارگاهی اس پی جی -بالابر کارگاهی آلیماک-آلیماک -آسانسور کارگاهی 2 تن-




آدرس کارخانه :

تبریز بالاتر از جاده ایل گلی جاده شادآباد قطعه شمالی اداره گاز


دفتر مرکزی :تبریز بلوار استاد شهریار برج اداری شهریار طبقه 3 واحد 5


Mob:09143000059

Tel :041-36307062



 telgram :09380964041

-------------------------


website



WWW.SPJ.ASIA


 www.sahandpad.com