اطلاعات مورد نیاز در رابطه با آسانسور کارگاهی

شرکت بین المللی سهند پاد تولید کننده آسانسور کارگاهی برند SPJ در ظرفیت ها و ارتفعا های متفاوت با علم روز 

بالاترین ارتفاع را با ما تجربه کنید 

سازه و استراکچر تشکیل دهنده آسانسور کارگاهی مرکب از ورق لوله نبشی ناودانی که به صورت خام وارد کارخانه میشود و سپس بعد از پاره ای از فرایند های مکانیکی و برشکاری ها و تغییرات لازم و اندازه گیریهای متفاوت سازه دستگاه تشکیل میشود . برخی از ایتم های فوق به شرح ذیل ایفاد میگردد.


شاسی دستگاه : که همان فنداسیون دستگاه می باشد که دستگاه بر روی آن قرار میگیرد و از طریق رولبولت به به فنداسیون بتنی که قبلا اجرا شده و یا قابل اجرا می باشد نصب میگردد. 

کابین آسانسور کارگاهی : بسته به ظرفیت دستگاه و جانمایی بالابر کارگاهی آلیماک در ابعاد متفاوت در طول عرض و ارتفاع مختلف قابل ساخت می باشد  که پس از مشخص نمودن استراکچر دستگاه توسط دستگاههای مختلف برشکاری و اندازه گیری شده و جوشکاری با سیم جوشها و الکترود های متفاوت انجام میگردد.که از بهترین مصالح در ساخت کابین استفاده میشود و با کنترل کیفی صدای کابین به حداقل میرسد . در داهل کابین تابلو برق و اینورتر و مقاومت های به صورت موازی رو به بیرون قرار میگیرند و ضامن ایمنی دستگاه آسانسور کارگاهی در داخل کابین قرار میگیرد در هنگام نصب کابین بر روی شاسی باید بیشترین دقت را بر روی تراز انجام داد چ.ن کوچکترین ناشاقلی باعث کارکرد بد آلیماک خواهد شد

قطعه ال : اصلی ترین و بنیادی ترین سازه آسانسور کارگاهی آلیماک می باشد که خود کابین و شاسی و سکشن ها بر روی قطعه ال قرار میگیرند و از حساسیت ویژه ای برخوردار می باشد . از موار د نصب شده موتور ها و گیربکس ها نیز بر روی قطعه ال قرار میگیرد و سکشن آسانسور کارگاهی نیز به صورت قایم یا عمودی و به حالت نر و ماده قرار میگیرد و سکشن ارتفاعی با چندین دستگ و مهاری به سازه و بدنه ساختمان وصل و جوشکاری میگردد . 

سکشن آسانسور کارگاهی که دنده شانه ای یا راک که بر روی سکشن نصب میگردد و دنده خورشیدی یا پینیون که به سر شافت گیربکس و موتور وصل میگردد و باعث به حرکت در آوردن آسانسور کارگاهی میگردد و نبایستی یک میلی متر اختلاف داشته باشد. 

قطعه شاهین : جهت ارتفاع دهی و اضافه نمودن سکشن به کار میرود و توسط خود دستگاه و بدون نیاز به جرثقیل و به صورت دستی انجام میگیردد.

در کنار این موارد کابل گیر ها هم به موازات سکشن ارتفاعی آسانسور کارگاهی قرار میگرد و مانع از خروج کابل در باد و تنش های مکانیکی میگردد.

رولیک یا رولک جهت چرخش بر روی سازه از یک محور سکشن ارتفاعی که بر روی قطعه ال نصب میگردند باعث حرکت روان دستگاه میگردد.




آدرس کارخانه :

تبریز بالاتر از جاده ایل گلی جاده شادآباد قطعه شمالی اداره گاز


دفتر مرکزی :تبریز بلوار استاد شهریار برج اداری شهریار طبقه 3 واحد 5



Mob:09143000059

Tel :041-36307062


fax:04136598467

 telgram :09380964041

-------------------------

website:    

WWW.SPJ.ASIA

 www.sahandpad.com

آسانسور کارگاهی سهند پاد(اس پی جی )  با کابین قرمز رنگ

آسانسور کارگاهی آلیماک ساخت تبریز شرکت سهند پاد(SPJ)  به رنگ سازمانی و اصلی  شرکت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.